الهی...
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
الهی...
نوشته شده در دو شنبه 9 مرداد 1391
بازدید : 334
نویسنده : hamid sz

 

 

الهی چشمای سیات روزای خوبو نبینه

الهی اون قلب سیات عزای عشقت بشینه



الهی ویرونه بشی

بختت رنگ چشات بشه

الهی اون زجرت بده نمک به زخمات بپاشه



خیلی بدی کردی به من

یادته اون بهونه هات؟

تموم خاطرات خوش مال خودت مال چشات



رفتی ولی بدون هنوز خیلی دلم تنگه برات

دلم پره ازت ولی هنوزم میمیرم برات هنوز چشام به راهته شاید برگردی به روزی

خیلی بدی کردی به من اما تو رو میخوام هنوز اما دوست دارم هنوز



هنوزم هر شب از خدا بدون فقط تورو میخوام

عشقمو از دلم نگیر فقط اینو ازت میخوام



توی دلم عقده شده سوال بی جواب من

قول بده که تنها شدی یه شب بیای تو خواب من



هنوزم باور ندارم دستات تو دستام نباشه اون که یه عمر دوسش داشتم پیش غریبه ها باشه

رفتو منو تنها گذاشت اون که می گفت دوست دارم

اشک تو چشام حلقه شده سر روی زانوم میزارم






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: